Verzend- en leveringsbeleid

 

Hoe verzenden jullie de wijn?

Antwoord: Je NOTK Wijnbox wordt bezorgd door een transporteur die is gespecialiseerd in ‘flessenpost’. Mocht er onverhoopt toch schade zijn ontstaan, neem dan contact met ons op via info@notk-rotterdam.nl. Dan zorgen wij voor een oplossing. Bezorging in Nederland (met uitzondering van de waddeneilanden) is inbegrepen in de abonnementen, voor losse bestellingen rekenen we €8,00. Voor de waddeneilanden en België moeten wij €7,50 extra in rekening brengen.

 

Een van de wijnen in de box blijkt kurk te hebben. Wat nu?

Antwoord: Neem in dat geval binnen 24 uur contact met ons op en giet de fles niet leeg. Mocht de wijn daadwerkelijk kurk zijn, bieden wij een passende oplossing.

 

Wanneer wordt de box bezorgd? 

Antwoord: In de laatste week van elke maand mag je de nieuwe box verwachten.

 

Moet ik thuis zijn als de box worden thuisbezorgd?

Antwoord: Dat hoeft niet per se. Je krijgt vooraf een track-and-tracecode gemaild. Met die code kun je het transport van je box op de voet volgen. Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering, kun je aan het postorderbedrijf doorgeven dat je de box liever op een ander moment ontvangt. Laat je niets weten zal de box bij afwezigheid bij een van je buren worden afgegeven.

 

Een van de flessen is beschadigd afgeleverd. Krijg ik een nieuwe?

Antwoord: In dat geval dien je ons binnen zeven dagen na bezorging een foto van de schade te mailen. We nemen vervolgens contact met je op.

 

Retourneren ook mogelijk? 

Antwoord: Ja, maar de retourneringskosten zijn voor eigen rekening. En flessen mogen natuurlijk niet aangebroken zijn.

 

Verzendkosten

De standaard verzendkosten bedragen €8,00 per bestelling. Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet aangeven. Wij gebruiken een speciale dienst voor het verzenden van de flessen, zodat ze zoveel mogelijk in perfecte staat bij je aankomen.

Verzenden

Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen worden zo snel mogelijk verstuurd, vaak nog dezelfde dag. Het kan zijn dat producten niet voorradig zijn, dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mocht dat om wat voor reden dan ook het geval zijn, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Retourneren

Retourneren van bestellingen dient – indien redelijkerwijze mogelijk – te geschieden in de originele verpakking en uiterlijk binnen 14 dagen. Let u daarbij op dat de wijn niet wordt beschadigd. Mocht de wijn bij levering beschadigd zijn, neemt u dan direct contact op via het contactformulier. Zie ook de Algemene Voorwaarden.

 

Bij verdere vragen, schroom niet ons te bellen of te mailen.