BW Sticker

Veelgestelde vragen

Hoelang is het membership geldig?

Antwoord: Het lidmaatschap bij NOTK is één jaar geldig, en maandelijks schriftelijk opzegbaar. Opzegging gaat in op de eerste dag van de maand die volgt nadat wij een brief of mail van afmelding hebben ontvangen. Zonder tegenbericht wordt het lidmaatschap steeds met één jaar verlengd.

 

Kunnen wijnen ook nabesteld worden? 

Antwoord: Jazeker. Als de wijnen in de smaak vallen, kun je ze uiteraard bijbestellen. Bel of mail ons en we maken het voor je in orde.

 

Kun je meerdere boxen per keer bestellen?

Antwoord: Uiteraard is dat mogelijk. Geef ons tijdig een seintje en wij zullen er na betaling voor zorgdragen dat het gewenste aantal boxen jouw kant opkomt. Voor bedrijven die het personeel of hun relaties een fles of meerdere flessen wijn cadeau willen doen, stellen we boxen op maat samen.

 

Kan ik als lid iemand een box cadeau doen?

Antwoord: Leuk dat je iemand onze box wilt schenken. Als je ons het adres geeft, aangevuld met de gewenste afleverdatum, zullen wij na betaling een box opsturen naar degene die jarig is, jubileert, een bijzondere prestatie heeft geleverd of een hart onder de riem dient te worden gestoken. Desgewenst voegen wij er een toepasselijk kaartje bij.

 

Een van de wijnen in de box blijkt kurk te hebben. Wat nu?

Antwoord: Neem in dat geval binnen 24 uur contact met ons op en giet de fles niet leeg. Mocht de wijn daadwerkelijk kurk zijn, bieden wij een passende oplossing.

 

Wanneer wordt de box bezorgd? 

Antwoord: In de laatste week van elke maand of kwartaal mag je de nieuwe box verwachten.

 

Moet ik thuis zijn als de box worden thuisbezorgd?

Antwoord: Dat hoeft niet per se. Je krijgt vooraf een track-and-tracecode gemaild. Met die code kun je het transport van je box op de voet volgen. Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering, kun je aan het postorderbedrijf doorgeven dat je de box liever op een ander moment ontvangt. Laat je niets weten zal de box bij afwezigheid bij een van je buren worden afgegeven.

 

Een van de flessen is beschadigd afgeleverd. Krijg ik een nieuwe?

Antwoord: In dat geval dien je ons binnen zeven dagen na bezorging een foto van de schade te mailen. We nemen vervolgens contact met je op.

 

Retourneren ook mogelijk? 

Antwoord: Ja, maar de retourneringskosten zijn voor eigen rekening. En flessen mogen natuurlijk niet aangebroken zijn.

 

Bij verdere vragen, schroom niet ons te bellen of te mailen.